کوچه‌های باران، برنامه ای با موضوع مهدویت، جمعه‌ها قبل از اذان مغرب در شبکه اصفهان به روی آنتن می‌رود.

مجری و تهیه‌کننده برنامه کوچه های باران گفت: سعی کردیم در برنامه کوچه های باران جوانان و نوجوانان را با فرهنگ اهل بیت و خصوصا محور مهدویت بیشتر آشنا کنیم، در عصری که فرهنگ ما در خطر است می‌توانیم به کسی پناه ببریم که دایره قطب امکان می‌باشد، حضرت ولیعصر (عج) که مانند حبابی می‌تواند جوانان ما را از هرگونه آسیبی در امان بدارد.

به گفته سعید ارشد قالب و فرم برنامه‌سازی معارفی باید متفاوت و جذاب باشد و از همه مهم‌تر اینکه عوامل تهیه و تولید باید خلوص نیّت داشته باشند، زیرا عنایت الهی‌ست که موجب دیده شدن آن برنامه می‌شود.

به گفته او  اولویت ما در ساخت برنامه کوچه‌های باران این بوده‌است که همه عوامل فنی، حرفه‌ای و جوان و همچنین با روحیه جهادی در کنار هم جمع بشوند تا انشالله مورد عنایت حضرت حق تعالی قرار بگیرد.  

دشمنان جامعه اسلامی تمام سعی خود را برای از پا درآوردن مردم ایران به خصوص جوانان و نوجوانان به کار گرفته‌اند، به شدت به استعانت از اهل بیت علیهم‌السلام نیاز داریم. برنامه‌های شیطانی دشمن برای مردم جذاب بوده و گرایش به بُعد منفی در انسان فعال‌تر است، بنابراین فعالیت در حوزه برنامه‌سازی مذهبی، بسیار حساس است.

 برنامه کوچه‌های باران جمعه‌ها قبل از اذان مغرب و عشاء در شبکه اصفهان به روی آنتن می‌رود،  فرم این برنامه به صورت گفتگو محور با کارشناسان مجرب و عالم و همچنین با حضور جوانان و نوجوانان در برنامه، تولید می‌شود.

در ماه مبارک رمضان برنامه مهدویت کوچه‌های باران، قبل از برنامه یک شهر ضیافت پخش می‌شود.

مخاطبان می توانند از طریق صفحه مجازی به ادرس@kooche_haye_baran با برنامه در ارتباط باشند و مسائل و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سمت خدای اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
باید بیاید تو دل مردم روی صندلی ‌فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
مادر من عاشق این برنامست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
اقای ارشد واقعا اجراشون عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
انشالله به امید ظهور چه برنامه خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
به به